kom met ons in contact

Veelgestelde vragen

In het onderstaande overzicht vind je de antwoorden op vragen die veel aan ons gesteld worden.

Categorieën

Producten die zijn aangekocht bij een erkend Belgisch GARDENA aankooppunt kunnen voor onze acties worden geregistreerd op www.gardena-actie.be.

De uitbetaling van de cashback volgt binnen 4 weken nadat je aanvraag door ons is goedgekeurd. Je ontvangt van deze goedkeuring een bevestiging per e-mail.
Let op: de betaling wordt gedaan uit naam van Husqvarna Nederland BV.

Een gratis product wordt verstuurd binnen 4 weken nadat je aanvraag door ons is goedgekeurd. Je ontvangt van deze goedkeuring een bevestiging per e-mail.

Helaas kan ons systeem geen Track & Trace link aanmaken en met je delen. Om je pakket te volgen adviseren we je het volgende:

  1. Download de PostNL app via de app store van je apparaat.
  2. Maak een account aan.
  3. Log in op het account.
  4. Vul onder profiel je adresgegevens in.

Je ontvangt dan automatisch een bericht als er via PostNL een pakket naar je onderweg is.

Voor gratis aanleg word je gebeld voor een afspraak, binnen 8 dagen nadat je aanvraag door ons is goedgekeurd. Je ontvangt van deze goedkeuring een bevestiging per e-mail.
Let op: je wordt gebeld vanaf een nummer dat begint met 085 of 087.

De RFR code wordt je na de aanvraag automatisch per e-mail toegestuurd. Deze staat ook vermeld in alle overige mails die aan je worden verstuurd vanuit www.gardeana-actie.nl. Geen mail ontvangen? Controleer dan de map voor ongewenste e-mail.

Wij laten de actie altijd nog enkele dagen open op onze website om iedereen de mogelijkheid te geven alsnog zijn of haar aanvraag te doen, maar zodra de actie van www.gardena-actie.nl verwijderd is kun je niet meer deelnemen.

Nee, helaas! Zonder kassabon/factuur kun je niet deelnemen aan de actie.
Wij adviseren je contact op te nemen met je verkooppunt voor een duplicaat van de kassabon/factuur. Met een duplicaat kun je uiteraard wel deelnemen.

Dat kan vele oorzaken hebben. De belangrijkste sommen we hieronder op:
• Het product is niet gekocht bij een erkend Nederlands verkooppunt.
• Het product maakt geen onderdeel uit van onze actie.
• Het product komt voor in een andere aanvraag.
• De aanvrager is niet gerechtigd deze aanvraag te doen.

De aanvraag is handmatig gecontroleerd. Bij die controle is gebleken dat er geen, een onleesbaar of een verkeerd document is gestuurd. Stuur alsnog een kopie van de kassabon/factuur naar ons antwoordnummer onder vermelding van:

GARDENA Refundactie
RFR- (vul hier de unieke RFR-code van de aanvraag in)
Antwoordnummer 1474
1300 VE Almere

De aanvraag is handmatig gecontroleerd. Bij die controle is gebleken dat er geen of een onjuist serienummer is opgegeven. Stuur een kopie van het waardedocument dat bij het product in de doos zit naar ons antwoordnummer.

Het waardedocument is een in kleur gedrukt document in A4 formaat met daarop een grijze sticker met daarop 8 karakters (xxxx-xxxx). Let op, dit is niet het serienummer.

GARDENA Refundactie
RFR- (vul hier de unieke RFR-code van de aanvraag in)
Antwoordnummer 1474
1300 VE Almere

Deelnemende producten worden onder de actie vermeld op de actiepagina's op www.gardena-actie.nl. Alleen producten die op deze pagina's vermeld zijn nemen deel aan de actie. Overige producten zijn uitgesloten.
Let op: GARDENA is niet aansprakelijk voor onjuiste informatie verstrekt door derden.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via ons webformulier.

 

Contact